czwartek, 1 stycznia 2015

Początek.





"Słodka M I Ł O Ś Ć, Słodka M I Ł O Ś Ć "


" Znalazłam mężczyznę, któremu mogę zaufać i chłopcze - Wierze w Nas. Jestem przerażona kochać po raz pierwszy. Czy nie widzisz, że jestem związana łańcuchami? W końcu znalazłam swoją drogę.
 Jestem do Ciebie przywiązana,
Jestem do Ciebie przywiązana "*

Niewinna, słodka miłość posypana gorzkimi łzami, pełna goryczy, zaborczości, zazdrości polana ostrym sosem tajemnic psującym cały smak młodzieńczego uczucia.


"Jestem silna i jestem pewna, że jest w nas ogień - Słodka miłość, tak czysta "*


Siłą miłości z mocą i uściskiem drugiej osoby pokonamy przeszkody, łzy osuszymy opuszkami palców a tajemnice uczynimy rozwiązanymi i nie groźnymi.



 J A K ...
Ogień i Woda,
Noc i Dzień,
Światło i Ciemność,
Susza i Deszcz,
 T A K to właśnie jest miłość.




* - tekst zaczęrpnięty z piosenki Christinia Aguilera - Bound to You.



_________________________________________________

Nic to za dużo nie mówi - Wiem, nie przejmujcie się, postaram sie to Wam pokazać w rozdziałach,
Wciąż możecie mnie znaleźć na PASO DEL AMOR , rozdział pojawi się tam niebawem, ponieważ już się pisze ^^
A to coś co tu powstaje... cóż, jest to coś dziwnego, a wszystko dzięki filmowi "Burleska", który tematycznie nie ma nic wspólnego z tą tematyką, ale jednak coś musi, bo dzięki temu to Cosik powstało :).
Zapoznajcie się  z bohaterami, zakładka jest, ehh i chyba tyle.
Pozostawcie po sobie ślad kochani ;)


5 komentarzy :

  1. Moje, postaram się wrócić :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No witaj....
    Jeśli się nie mylę,jestem na Twoim blodżu pierwszy raz.
    Przy okazji zyskałaś nową czytelniczkę ;))
    Jeśli chodzi o mnie,to mi to bardzo dużo mówi!
    Najbardziej podobał mi się ostatni kawałek...
    Pozwól,że posłużę się tekstem:

    "JAK...
    Ogień i Woda
    Noc i Dzień
    Światło i Ciemność
    Susza i Deszcz,
    TAK to właśnie jest miłość."

    Film naprawdę nieźle Cię zainspirował,bo to "coś" co powstało...
    Jest czymś "wielkim" i "znaczącym".

    Zmykam dalej. XD
    Życzę tego,by wena i talent ciągle były z Tobą ;**

    Ściskam.Teczka12

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! ♥ Takie niby nic, kilka zdań, a pięknie oddają to co powinny. Zaraz lecę czytać co dalej! Skoro jest Sebuś to musi być ekstra, nie? Na dodatek mamy Diegarę i Fedemiłę. ♥ Leonettę jakoś przeboleję. :-/ Zależy czy V będzie słodką idiotką, czy uda ci się coś z niej wycisnąć. Już samo to imię jest takie różowofioletowe. Fedemiła... Tego nie da się popsuć. Widzisz, tylko ja jestem taka utalentowana. :-) Diegara będzie cudna, już to czuję. Czytając dopisek początkowo przeczytałam, że film nazywał się Brukselka ale ciii. To przez moje zamiłowanie do jedzenia. :-P I jeszcze jedno zdanie (właściwie pół) - "tematycznie nie ma nic związanego z tą tematyką". To ma jakieś ukryte znaczenie, czuję to. Znaczy, tak mi się wydaje. Dobra, kończę z domysłami i lecę się przekonać w ilu sprawach miałam rację. :-)

    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być wspólnego zamiast zawiązanego. Jestem mistrzem w cytowaniu...

      A

      Usuń

Hope Land of Grafic